دورت بگردم..

خواب میدیم که :(تو خونه مثل همیشه تنها بودم وهمه رفته بودن سرکار)

من مثل همیشه بلند شدم ودست وصورتمو شستم ونشستم درسامو بخونم..

یهو توی خواب یه صدایی میومد که نظرمو جلب کرده بود توی خوابم.......

یکی ایفون خونرو زد منم رفتم جواب بدم یکی در گوشم میگفت همونی که میخواستی...

منم دروباز کردم وبدون اینکه چادری چیزی سرکنم تو خواب رفتم دمه در...

اصلا نمیتونستم صورتشو ببینم فقط تو خوابم میدونستم که حامدمه....

میدونستم دارم خواب میبینم ولی بازم چشامو باز نمیکردم یه لحظه گذشت..

من رفتم دروباز کردم همون لباسی که من دوس داشتمو پوشیده بود ....

توی خوابم انگارفقطمیخواستم گریه کنم همین که درور باز کردم ودیدم..

که عشقمه محکم بغلش کرده بودم ولی بازم نمیتونسم صورتشو ببینم.....

وقتی از خواب بیدار شدم انقد گریه کرده بودم که همه ی بالشتم خیس بوود...

کاش این خواب یه روززی واقعیت بشه


نظرات شما عزیزان:

نعیمه
ساعت13:48---13 شهريور 1393
خدایا کسی را که قسمت دیگری است سر راهمان قرار نده....تا دلتنگی اش برای ما باشد و خوشی شبهایش برای دیگری... ======================== ممنون که اومدی وبمون...ایشالا که یه روزی نفسای افا حامد به نفسای تو بند شه!!!بازم بیا پیش مااااااااا آبجی جونم

مریم
ساعت11:41---13 شهريور 1393
بسلامتی .خوبه ادم سی رو داشته باشه

SHAHAB
ساعت0:38---30 مرداد 1393
نمیدونی چقدر امشب دلم گرفته .وقتی این خوابتو خوندم قلبم داشت از جا کنده میشد... چرا من حتی از دیدن خوابش هم محرومم. میدونی پستت چه غوغایی تو گلوم به پا کرده. خدایا چرا حتی خوابشم بهم نمیدی میدونی که نزدیک یک ساله ندیدمش .... وای دیگه نمیتونم تحمل کنم. دیگه نمیتونم.... نمیتونننممممممممممممممم

yalda
ساعت19:43---6 خرداد 1393

کاش میشد:بچگی را زنده کرد

کودکی شد،کودکانه گریه کرد

شعر "قهر قهر تا قیامت" را سرود

آن قیامت، که دمی بیش نبود

فاصله با کودکی هامان چه کرد؟

کاش میشد ، بچگانه خنده کرد..

سلام نیلوفرجونم وب خیلی خوشملی داری خیلی دوس دارم بیشتر باهات اشنا بشم من بیشتر وقتا avrilchat.ir هستم این چت روم عشقم هست منم بیشتر وقتا اونجام خوشحال میشم بیایی عزیزم


دخترک روستایی
ساعت4:59---2 خرداد 1393
فدای دل کوچیک و پاک اجی خودم بشم

شیدا
ساعت12:05---1 خرداد 1393
وبلاگت خوشگله.به منم سر بزن

رفیقم بود رقیبم شد
ساعت15:53---31 ارديبهشت 1393
اَزتـَـــن خُشکِ شاخــه گـُـل تــَوَقــُعِ جَــوانـِـه نیســت
اَسبــِــ نَـفَــس بُــریــدِه را طاقَــتـِــــ تــآزیــانِه نیسـت
سلام وبت عالی هس دمت گرم
پاسخ:به سلامتی اونایی که بودن ولی کسی ندیدشون ، گفتن ولی کسی نشنیدشون ، فهمیدن ولی کسی نفهمیدشون !


سارا
ساعت15:05---31 ارديبهشت 1393
ازکسی که دلش گرفته نپرسیدچرا...
ادم هاوقتی نمی تواننددلیل ناراحتیشون روبگن دلشون میگیره....


مائده
ساعت12:25---31 ارديبهشت 1393
نمي خواهم بجز من دوست دار ديگري باشي


نمي خواهم براي لحظه اي حتي به فکر ديگري باشي


نمي خواهم صفاي خنده ات را ديگري بيند


نمي خواهم کسي نامش به لبهاي تو بنشيند


نمي خواهم به غيرازمن بگيرد دست تودستي


نمي خواهم کسي يارت شود در راه اين هستی


سارا
ساعت12:16---30 ارديبهشت 1393
میدونی رفیق دردودل نمیکنم....
زخمی که ازعصب بگذره دیگه دردنداره...


سارا
ساعت23:48---26 ارديبهشت 1393
خدایایاکسی رابه مانده یااگرمیدهی دیگرازمانگیر...
ادم هاهم هدیه راپس نمیگیرند...
توکه دیگرخدایی....


یلدا
ساعت22:52---24 ارديبهشت 1393

اینجــا صـدای پـا زیــاد می شنــوم...!


امــا هیچکــدام تــو نیستــی ...!


دلــــــم ؛ خـوش کرده خــودش را بــه ایـن فکــر ؛


که شایــد ؛ پابرهنه بیایی ...


یلدا
ساعت22:46---24 ارديبهشت 1393
سلام ابجی گلم وب خوشملی داری....امیداوارم به عشقت برسی عزیزم

سارا
ساعت14:30---17 ارديبهشت 1393
حالم خوب است فقط دلتنگ انروزهایی شدم که می توانستم ازته دل بخندم....

حسین
ساعت22:11---16 ارديبهشت 1393
وبلاگ زیبایی داری حرفه نداره
دوست داری وبلاگ برای همیشه لینک بشه وبمونه تو یه وب سایت همیشگی لطفا مارابااسم دانلود رایگان موزیک وفیلم به آدرس: http://info.loxblog.comلینک کنیدوسپس اطلاع دهید تابرای همیشه لینک شوید باتشکر


.اسانا.
ساعت0:08---14 ارديبهشت 1393
eeeeey joonam.ishala ke be ham miresin.

رضا
ساعت16:43---11 ارديبهشت 1393
سلام آجی خوبی؟؟؟
لایک به پستات اولا
دوما با افتخار لایکت کردم
از امروز هم به مدت نا معلومی همیشه سر میزنم بهت البته اگه ناراحت نمیشی..
لینک شدی


mohamad reza
ساعت16:12---11 ارديبهشت 1393
امشب تمام حوصله ام را در یک کلام کوچک از تو خلاصه کردم

ای کاش می شد یک بار بگویم " دوستـت دارم "

ای کاش فقط تنها همین یک بار تکرار می شد!


سارا
ساعت16:06---11 ارديبهشت 1393
سلام.خوبی؟ممنونم که اومدین وبم.بازم بیاین.

zahra
ساعت16:05---11 ارديبهشت 1393
لااااااااااااااااایک عکسش خوشمل بود

دختری از جنس باران
ساعت16:04---11 ارديبهشت 1393
سلام نیلوفر جون
مرسی که اومدی و کامنت زیبا گذاشتی
وبت عـــــــــالیه موفق باشی
روزی که نامت
ملکه ی ذهنم شد ،
احساس می کنم جمجمه ام
با شکوه ترین امپراطوری دنـــــــــــــیاست


نازنین
ساعت0:55---11 ارديبهشت 1393
سلام گلم امیدوارم به عشقت برسی
پاسخ:مرسی عزیز دلم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: عشق , حامد , عشق ,

تاريخ : جمعه 11 شهريور 1393 ا 12:8 نويسنده : نیلوفر ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.